Піролізні котли

Піролізні котли

понеділок, 19 вересня 2016 р.

Пасажирські перевезення по-польськи: комфортабельні автобуси, електроні білети і платні траси

Чим особливий наш місцевий автовокзал, напевно, знає кожен олександрієць. Проте не всім відомо, чим він різниться приміром з польськими, де вистачає своїх особливостей. 

Будучи в Польщі та вирушаючи з Катовіце до Вроцлава група українських журналістів завітала до місцевого автовокзалу. На перший погляд він такий же, як і наш олександрійський, маленький і непомітний. Але при цьому достатньо пристосований до потреб пасажирів.

Важливо, що кожен перевізник має там свою касу. Якщо ви подорожуєте популярними напрямками, то придбати квитки ліпше через термінали. Їх тут достатньо. Водночас дуже розвинені попередні продажі білетів через інтернет. А в день відправлення з автовокзалу квиток може коштувати врази дорожче. Купити його можна також і у водія.


Приміром відстань від Катовіце до Вроцлава 200 км. Вартість квитка варіюється від 12 (84 грн) до 35 (245 грн) злотих. Купівля квитка в день відправлення обійдеться за максимальною вартістю. За кілька місяців навпаки - коштуватиме мінімально.

На польських автовокзалах існують різні промоакції. Наприклад, організатори нашої поїздки в Польщу придбали нам квитки за кілька днів до від'їзду вартістю в 16 (112 грн) злотих. Так що можна істотно заощадити на проїзді навіть за короткий час до подорожі.

Що цікаво, переважна більшість автобусів у польських перевізників туристичного класу вищої категорії. Транспортні кампанії дбають про свій імідж. Автобуси брендовані в кольори перевізника. Водії одягнені в акуратний та фірмовий одяг. Палити за кермом заборонено!

Дуже важливо, що автобуси комфортабельні. Обшивка сидінь з еко-шкіри. Забруднених занавісок на вікнах немає. Замість цього тонування. А кожне крісло має пристяжні ремені! Хто піклується про свою безпеку, ними користується.

Працює спліт-система кондиціонування повітря. Над кожним сидінням є особисті кнопки зупинки автобуса, виклику стюардеси і регулятор гучності звуку. До речі, музика в салоні була, що дуже порадувало. І було не нудно.  

Місця в салоні не пронумеровані. Пасажири сідають на вільні. Але деякі транспортні кампанії вже вводять нумерацію при продажу квитків.

Багаж складається тільки в багажний відсік, де все чисто і добре оброблено. За цілісність свого багажу можна не перехвилюватися. Він пронумерований. Кожен пасажир, який здав свій багаж отримує на нього спеціальну паперову стрічку. Дякуючи такому комформу, жодних валіз в салоні, через які зазвичай просуваються українські пасажири, немає.
Також важливо розповісти, що в ході подорожі ми їхали як безкоштовними, так і платними трасах. Оплату на останніх здійснює не водій, а кампанія-перевізник. Таке поняття як підібрати пасажира по дорозі в поляків взагалі не існує. Як, власне і проїзд без квитка.

Звісно, за час такої короткої подорожі із Катовіце до Вроцлава я не встигла досконало ознайомитися з усіма нюансами польських пасажирських перевезень. Але загальна картинка отрималась досить непогана. І, до речі, згадала, що в автобусах є туалети і вони,  як виявилось -працюють.

Матеріал створено на основі досвіду та інформації, отриманих в проекті «Інституційна підтримка – активізація місцевих ЗМІ в місії інформування про реформу децентралізації в Україні».









Немає коментарів:

Дописати коментар

Розповісти друзям