четвер, 5 січня 2017 р.

Олександрійці збирають речі на потреби дитячих будинків



Небайдужі олександрійки Ксюша Турбаєвська та Наталя Рудікова у перший день нового року організували для місцевих дітей-сиріт передачу теплих речей, м’яких іграшок та інших всіляких подарунків. Рік для них розпочався із благочинності.

Але найбільшого щастя й радості він додав вихованцям Войнівського дитячого будинку «Перлинка». Саме туди й завітати наші землячки. Та й не з порожніми руками, бо привезли чимало необхідного.
Збір речей, до слова, відбувався у столиці. Ініціювала його Ксюша, а доставкою займалася Наталя.«Все вийшло спонтанно і неочікувано, кажуть дівчата, і приємно, що вдалося».

Тепер наші ініціативні землячки готові продовжити власні починання і тому оголосили збір благодійної допомоги для найбільш незахищених дітей нашого регіону.
”Ці діти особливі. Вони потребують постійної турботи і опіки. Але їхні сподівання можуть здійснитися лише завдяки нашій спільній підтримці“, — впевнена Наталя.

Долучитися до їхніх починань може кожен охочий. Збір дитячого одягу, іграшок, канцелярських товарів, засобів особистої гігієни триває у приймальні Олександрійського районного осередку Радикальної партії Олега Ляшка за адресою: м. Олександрія, пр. Соборний, 26. Вхід поряд з відділенням Ощадбанку. Прийом по буднях з 10.00 до 16.00. Довідки за телефоном099-168-30-93.


1 коментар:

  1. ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .

    ВідповістиВидалити

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...