неділю, 26 лютого 2017 р.

Психолог-переселенка знайшла себе і тепер допомагає людям


У кожного з нас в оточені є чимало незвичайних і особливих людей. Сьогодні я розповім про одну з таких. Та розкрию феноман жінки-психолога, з якою познайомилась на Зимовій школі блогерів 

Ірина Костенко луганчанка, але зараз вона живе і працює у Києві та займається практичною психологією. Має фахову освіту. Надає індивідуальні та групові консультації, проводить тренінги.  Класний спеціаліст по роботі з втратами та психологічними травмамиВолонтер «Крим-SOS».










На перший погляд звичайна жінка. Ніби нічим особливим від інших і не відрізняється. Проте, саме вона зуміла відбудувати себе наново і тепер активно допомагає іншим.
Війна на Сході - то був справжній виклик для Ірини.  Справжнє перезавантаження. Але вона знайшла  в собі  й сили, й мужність...

У 2014-му з невеличкого міста  Щастя на Луганщині виїхала до Києва, де й розпочинала все «з нуля».  Бралася за будь-яку роботу. Працювала психологом у  школах, дитсадках, вела індивідуальні та групові консультації. І ніколи не бідкалась, не нарікала. Хоча подекуди було і скрутно, і сумно, бо подвійна складність перелаштуватися, коли тобі 54-ри.
"Довелося зупинитися, заспокоїтись, довіритися життю, обставинам та Всевишньому, - підкреслює Ірина. - І лише тоді поринути у самозайнятість. Та впевнетись, що робиш  ти справді важливу справу, що потрібен людям".
У якийсь переломний момент Іра активно почала себе просувати. Орендувала в столиці квартиру, і паралельно кабінет для прийому клієнтів.

За кілька років  мала гарний результат, і купу психологічно задоволенних людей. Людей різних за віком, статусом та світобаченням.

«Психологія дає мені можливість підтримувати тих, хто зараз знаходяться у кризі. Дає шанс звільнити людей від проблем і самій не зупинитися на досягнутому. Так, цеглинка за цеглинкою й відбудовується моя реальність», - підкреслює Іра.

Сьогодні вона працює також із сімями та парами. Спеціалізується на різних тренінгах та майстер-класах.

Ірина – автор та ведуча семінарів «Сміливість бути собою», «Конфлікт, як можливість стати ближче», «Від жертви до созідання», «Як перенести розлучення чи втрату»,  «Чарівне слово із трьох букв, або як навчитися казати «ні».
Киянка буде рада допомогти і підтримати кожного, хто знаходиться у складній ситуації. Записатися на її консультації можна за тел./VIBER +38050-239-49-18. Також вона працює дистанційно (по SKYPE - kostenko.ira48).  

2 коментарі:

  1. Я з Сполучених Штатів, мій чоловік розлучився з нами 3 роки тому без жодної причини, я зробив усе, що міг, щоб його отримати, але не працював, поки я не зустрівся з Dr.Agbazara AGBAZARA TEMPLE в інтернеті, який допоміг мені передати повторно, Заклинання союзу і протягом 24 годин мій чоловік повернувся до мене, вибачившись. Завдяки Dr.agbazara. Зверніться до цього великого заклинателя за вашими стосунками чи шлюбними проблемами на:

    ( agbazara@gmail.com ) АБО виклик і WHATSAPP: +2348104102662.

    ВідповістиВидалити
  2. Це моє свідчення про добру роботу начальника Елі Марка, які мені допомагають .... Я Енн Ерніс із Північної Кароліни, США. за допомогою цього заклинання заклинання повернувся мій чоловік, який залишив мене поза межами останніх 3 років, і я врешті-решт познайомився з цим чоловіком на сайті блогу, який один із клієнтів розмістив на допомозі, і я пояснив йому все, і він розповів мені про заклинання заклинань, про які він знав, і він дав мені свій WhatsApp, щоб написати до заклинання, щоб розповісти йому про мої проблеми. Всього за 2 тижні до мене повернувся мій чоловік. Я просто хочу сказати вам спасибі за цю правдиву та щиру заклинання, сер, все, що ви мені сказали, здійснилося, і дякую вам, пане. Будь ласка, я хочу сказати всім, хто шукає будь-якого рішення своєї проблеми, люб’язно проконсультуватися з цим заклинанням заклинань, він справжній, він потужний і що б не сказати заклинателя заклинань - це що буде, тому що все, що сказав мені заклинатель заклинань. пройти. Ви можете зв'язатися з ним за адресою: whatsapp + 2349015088017, електронною поштою: markmonroy869@gmail.com

    ВідповістиВидалити

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...