четвер, 2 березня 2017 р.

Дивакуваті і не дуже захоплення олександрійських студентів

16-річні Олексій Літвін, Наталія Лебідь та Аліна Гладишева – студенти Олександрійського політехнічного коледжу, котрі пов’язані між собою спільними мріями та цікавими захопленнями.

З ними я познайомилась у рамках проекту «CommUNATY» «Як стати блогером?». Не вагаючись вони долучилися до роботи «Моя Україна. Ми – українці». 














І відтак розкривають секрети своїх маленьких успіхів. А  пов’язані вони з оригінальними хоббі, що роблять їхнє життя  цікавим і захоплюючим. А ще дуже різноманітним: сповненим особливих емоцій та вражень.
 












Олексій Літвін, наприклад, не уявляє себе без футболу, Наталія Лебідь - без творчих гурків для дошкільнят, а Аліна Гладишева – без гри на гітарі. Може для когось все це - надто прості і звичайні речі, та тільки не для них! Студенти не бачать себе без корисного і різноманітного дозвілля.

«Сім років я  займаюся футболом, - пише Олексій. – Заняття проходять у дитячо-юнацькій футбольній команді "Аметист". З цією командою я часто подорожую Україною. Мрію стати професійним гравцем. Мене надихає моя мрія! Я намагаюсь не пропускати тренувань. Намагаюся бути в тонусі. А чим більше проводжу роботи над собою, тим більше шансів, що моя мрія здійсниться».

Спершу батьки Олексій не розділяли його пристрасті і вважали, що це негативно вплине на шкільне навчання хлопця. Однак з часом зрозуміли,  що все зовсім не так, і що не варто позбавляти  сина його мрій.
Цікавий спосіб самореалізації знайшла і Наталочка Лебідь. Не один рік дівчина організовує творчі гуртки для дошкільнят при протестантській церкві «Радісна звістка» у Протопопівці. Разом з малюками вона активно займається виготовленням різноманітних декоратично-прикладних виробів, проводить уроки етики та естетики. Та прагне вдосконалювати свої знання.

Навідміну від Олексія і Наталі, Аліна Гладишева має дещо інші вподобання. Два роки поспіль разом з подружками вона грає у музичному гурті «Вишиванка». Це колектив - гітаристок. Народився він у Новій Празі. І став особливим захопленням юних музиканток.

Разом дівчата брали активну участь у багатьох районних та обласних конкурсах і концертах. Зокрема, «Крок до зірок», «Родзинка» та інші.
Разом активно долучаються до неформальних тусовок і приватних вечірок. Це приносить їм неабияку насолоду. "Коли я граю, - пише Аліна, - то кожною клітинкою свого тіла відчуваю мелодію. Тільки гітара дозволяє мені передати сповна всі свої емоції та відчуття. У такі моменти я відчуваю себе напрочуд щасливою людиною".


Дописи та фото-матеріали спеціально для блогу "Моя Україна. Ми - українці" надали герої цієї публікації. 









Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...