неділю, 7 травня 2017 р.

11-річний Сашко: «Я свою матусю дуже сильно люблю»



Як  і інші батьки, вагому часточку свого життя я присвячую своєму єдиному 11-річному сину Олександру. Розповісти про нього вкотре вирішила й напередодні Дня матері, який відзначається у другу неділю травня.

Приводом до цієї розповіді стало те, що нещодавно мій Саньок написав про мене невеличкий твір. Читати його було і цікаво, і корисно, бо багато новенького дізналася про себе.


«Моя мама дуже гарна, привітна та весела, - пише Саша. - Характер у неї добрий та емоційний, розум – барвистий, а душа  -  ніжна і прекрасна, немов білий сніг. А ще вона така мила,  працьовита й  кмітлива. Для мене - найкраща у всьому Всесвіті. Я свою матусю дуже сильно люблю.

У її душі, як виявляється, запалився талант писати великі і малі, веселі та захоплюючі твори. Вона пише про наших земляків, про своїх колег, про всілякі цікавинки і це їй добре вдається, бо вона ж у мене найкраща!».

Текст, між іншим, майже не редагований, бо Сашко, як і я, дуже полюбляє викладати свої думки на папері. Може журналістом і не стане, але до всього ж продовжує захоплюватися акваріумістикою і пригодницькою літературою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...