четвер, 13 липня 2017 р.

Як можна підписатися на блог "Моя Україна. Ми - українці"?


Якщо Ви ще й досі не знайшли способу як підписатися на регулярні оновлення мого блогу, то сьогодні я поділюся з Вами цією інформацією.

Щоб слідкувати за новими публікаціями, можна приєднатися до соціальної групи у Фейсбуці «Моя Україна. Ми – українці», або пильнувати за оновленнями у будь-якій з соціальних мереж.

Ще один зручний сервіс для постійних читачів – це електронна підписка. Здійснити її можна прямо на блозі, у правому верхньому кутку (НОВИНИ БЛОГУ-ВАМ НА ПОШТУ.ПІДПИШІТЬСЯ!). Зареєструйте там свою електронну пошту та підтвердіть підписку, коли прийде оповіщення про її активацію.

Оберіть зручний для себе спосіб, щоб бути завжди з «Моя Україна. Ми – українці»!

Окрім того, якщо Ви маєте певні пропозиції, як покращити користування блогом, то пишіть мені на електронну адресу: valovik@ukr.net – я обов’язково розгляну усі пропозиції. 

Фото умовне.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...