середу, 18 жовтня 2017 р.

До міжнародного конкурсу «Моя Україна» запрошуються школярі




Мої історії про обдарованих і талановитих земляків сьогодні популярні серед українського читача та в міжнародних спільнотах. Їх добре читають поляки, німці, італійці. Вони ж також діляться зі мною своєю інформацією. А я - обмінююся з Вами.

Тиждень тому україно-італійська асоціація «Uсraina CreAttiva» оголосила міжнародний конкурс дитячого малюнку «МОЯ УКРАЇНА – UCRAЇNA MIA». Її учасниками можуть стати юні художники віком від 5 до 14 років.

Для цього потрібно створити малюнок на тему «Моя Україна» форматом А3 або А2. Виконати його можна у будь-якій техніці – олівцем, фарбами, фломастерами. Кількість робіт від одного учасника не обмежена.

Переможців, яких визначить професійне журі у складі відомих художників і представника Посольства України в Італії, нагородять цінними подарунками. 


Прийом творчих робіт триває з 10 жовтня по 1 грудня 2017-го. 

Надсилайте їх Новою поштою за адресою: Україна, м. Чернівці, відділення №1 (отримувач – Зарніцина Інна Милитіївна (для «UCRAINA CREATTIVA» Рим). 

Додаткова інформація за e-mail: ucreattiva@gmail.com

Охочі долучитися до конкурсу обов’язково заповніть та надішліть координаторам: Заявку на участь та авторський договір про передачу виключних майнових прав на твір образотворчого мистецтва. 






2 коментарі:

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...