середу, 14 червня 2017 р.

Заняття для душі, або як я працюю з блогом



Скільки людей — стільки й поглядів. У кожного свої прагнення і бачення. Саме вони й формують певні хобі, заняття для душі, які захоплюють людину. 

Я, наприклад, не один рік займаюся журналістикою. І в мене є невеличке хоббі – мене цікавлять унікальні та закохані у власну справу люди, про яких пишу і з якими знайомлю інших. Все це - "блогерство". 

Можливо моїм читачам буде цікаво дізнатися, як я працюю, тож ділюся слайдами.
Текстову частину я наповнюю самостійно. Технічними питаннями займається Ігор Антоненко - мій земляк і добрий друг.
Блог комунікує у різних напрямках.
Акцент тут зроблено на унікальні життєві історії та незвичайні людські захоплення.
Привабливість цих історій в тому, що вони соціально значимі, і що формуються у партнерстві з однодумцями. 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...