неділю, 26 лютого 2017 р.

Студент з Олександрії вражає життям у ритмі вуличного танцю (відео)

Дев’ять років свого життя 15-річний студент Олександрійського політехнічного коледжу Андрій Школа присвятив танцям. І що цікаво, спершу удосконалювався у бальному мистецтві, а останні роки - виключно в брейкдансі та хіп-хопі.

З Андрієм  я познайомилась під час тренінгу в рамках проекту "CommUNITY" «Як стати блогером?» 





Разом з іншими студентами він долучився до ініціатив «Моя Україна. Ми – українці» (далі буде. - ред.) і спеціально для блогу написав свою історію. Вона є чудовим прикладом того, що будь-яку емоцію можна трунсформувати у той чи інший вид мистецтво. Так, як це, приміром, і зробив мій герой. 



 
Танцювати він почав з 6-ти років. «Спершу я займався бально-спортивними танцями. Але поступово зрозумів, що не моє. Слава Богу, у той час (а це був 2013-й рік), в Олександрії відкрилася школа вуличного танцю Dance Flight на чолі з Богданом Мінченком. Отож хіп-хопом я займаюсь не один рік», - пише у своєму листі студент.

Юнак вважає, що брейк та хіп-хоп - непросто окремий вид мистецтва, це певна субкультура, певна течія зі своїм стилем, ритмом, музикою, рухами. Тож аби вдосконалювати свої знання, він посилено їх відточує, інколи витрачаючи на це цілі години. І ось, що з того виходить:
«Бувало так, що я сидів на уроках і тільки й думав про танці. Думав про те, як це зроблю. Як здобуду черговий приз або чергову відзнаку. Також мріяв про нові подорожі,  знайомства, зустрічі з відомими й талановитими людьми» - йдеться у його розповіді.
Мій юний герой чітко розуміє, що має  круте хобі і тому прагне значно більших вершин. Не хоче обмежуватися виступами тільки в Україні, а мріє побувати й за кордоном. Тож, побажаю йому нових звершень!

Фото та відео матеріали спеціально для "Моя Україна. Ми - українці" надав Андрій Школа.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...