пʼятницю, 28 липня 2017 р.

Світловодські та олександрійські лікарні вкотре отримали безкоштовні медикаменти


Дві світловодські та три олександрійські лікарні цього тижня вкотре отримали нову партію безкоштовних ліків. 

Серед привезених препаратів дороговартістні кровозамінні, знеболюючі та гепатопротекторні, а також розчини для інфузій. Всього практично півтори тонни медикаментів. 

Скористатися ними зможуть пацієнти Світловодської та Олександрійської ЦРЛ, а також - Центру первинної медико-санітарної допомоги Світловодського району, Олександрійських онко- та тубдиспансерів.

Така медична допомога – результат спільної співпраці голови Олександрійського осередку Благодійного фонду «Шлях до життя» Анатолія Тримбача з Київським Благодійним фондом "Здорова нація" та депутатом Олександрійської міської ради Андрієм Коломійцевим. 


Доставка безкоштовних ліків в регіони, як повідомляє авторці блогу Анатолій Тримбач, може стати щомісячною. Цього ж разу її приурочили Всесвітньому Дню боротьби з гепатитом. 

Фото - А. Тримбач

1 коментар:

  1. ВСІ ЧИТАЮЦЬ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. Я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я є одинокою мамою з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Бенджамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї -у цілій партії, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись із потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...