вівторок, 6 червня 2017 р.

Мій блог – моя комунікаційна платформа


Що для мене журналістика, сьогодні розказує сторінка мого блогу. Не випадково згадую про це у професійне свято. У день, коли багато говорять про фахове, я навпаки розповім дещо про своє хоббі - свій веб-щоденник.

Для мене «Моя Україна. Ми – українці» - це альтернативна неупереджена журналістика, яку не слід ідентифікувати з традиційною.

Це також особливий вид творчості, який втілює демократичні свободи і дозволяє максимально самовиразитися.

Вести блог фактично може кожна людина, якій є що сказати.

У мене ж самостійна авторська сторінка, яка дозволяє розширювати коло громадянської журналістики. І в цьому сенсі мені дуже імпонують саме персональні блоги, які ведуть цікаві співрозмовники, непересічні особистості, й люди з сучасним мисленням. Наприклад, як Ігор Добрянський. Ось його сторінка: https://idpost.net.

Переваги персонального блога ще й у тому, що свобода комунікації його автора дуже висока. А свобода вираження думки значно більша, ніж в будь-якому традиційному ЗМІ ( чи то друковану, радіо або телебаченні).

«Моя Україна. Ми – українці»  – мій маленький помічник, моє цікаве захоплення і моя комунікаційна платформа з журналістами, однодумцями, моїми героями, читачами, та чудовий спосіб довільного інформування громадськості через соцмережі та інтернет-ЗМІ. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...