четвер, 17 листопада 2016 р.

Олександрійцям влаштовують транспортну дискримінацію. А хто і чому?

Транспортна дискримінація населення відбивається чомусь тільки на долях простих людей. А як це стається? І чому я про це заговорила, зараз розповім.

В осінньо-зимовий період я активніше користуюсь громадським транспортом. Живу на виїзді з міста, і тому дістаюсь додому 12, 18 чи 16 міськими автобусами. Але коли їх немає чи рейс вже пропустила, то під’їжджаю сільським -«Косівським» чи «Протопопівським». А нещодавно потрапила у ситуацію. Сіла в сільський ЛАЗ і наслухалась від водія, що, мовляв, підвозити жителів міста він не збирається, бо є для цього міський транспорт. 


І що тут скажеш?! Як  пасажир, я маю право вибору і хто може мене в цьому обмежити? Послугу оплачую! Тим більше, періодичність міського транспорту бажає кращого. (А проблем, між-іншим, додає подекуди відсутність окремих вечірніх рейсів, зміна їхніх графіків). Та й чому зрештою, я маю 30-40 хвилин чекати свій прямий маршрут, коли можу під’їхати паралельним?  

Прикро, що ніхто й на думці не тримає питання якості надання транспортних послуг. Натомість діє банальний поділ пасажирів на «твій» - «мій», «міський» - «сільський». Життєва нісенітниця. А точніше - дурня. 

При цьому ще й офіційне джерело Олександрійської міськради обіцяє перевіряти транспортників, хто і кого підвозить і чиїх пасажирів перехоплює?! Де ви таке бачили у цивілізованому світі?! Де?

Інший приклад транспортної дискримінації озвучує депутат Олександрійської районної ради Світлана Кондус. З її слів, ситуація з перевезеннями на маршруті Олександрія-Войнівка так взагалі плачевна. Мало того, що автобуси старі і розсипаються на ходу, так ще й рейси змістили, зізнається моя співрозмовниця. Найскладніше - увечері, коли перерва між маршрутами практично дві години. Хоча раніше цей проміжок був годинний. Ось вам - все для пасажирів, інтересами яких мало хто переймається.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...