вівторок, 4 вересня 2018 р.

Приватні клініки Кіровоградщини можуть залучатися до медреформи


Національна служба здоров'я України (НСЗУ) підписала договори з 47 приватними клініками та 38-лікарнями-ФОПами з різних регіонів країни, які так приєднала до реформи системи надання первинної медичної допомоги. 

Про це минулого тижня повідомив заступник міністра охорони здоров'я Павло Ковтонюк на регіональному медіафорумі «Медрефорта та ВІЛ/СНІД: як висвітлювати теми якісно, достовірно, цікаво?». Відбувся у столиці. Мені теж пощастило бути.

"За перші дві хвилі реформування заявки подали 47 приватних клінік. Зараз з ними вже є контракти. У різних клініках працює різна кількість сімейних лікарів, але пацієнтів вони залучають згідно з загальноприйнятими нормами", - сказав він в ході спітчу. А також зазначив, що МОЗ сподівається на залучення до реформи й інших приватних лікарень.

"Ми підтримуємо і чекаємо, щоб в реформу ще прийдуть інші медичні бренди. Можливо, хто зволікає і немає власної бізнес-моделі для залученя пацієнтів. Я ж впевнений, що прикладами для таких стануть клініки "Борис", "Добробут", "Одрекс", які приєдналися до процесу, і дозволили людям у них повірити", - наголосив він.

Національна служба здоров'я України підписує угоди з усіма лікарнями, які виконують  загальноприйняті  умови. І робитиме це до кінця цього року. Тож охочим краще не зволікати, а скористатися запропонованим шансом.

Нагадаю, що суть нової системи бюджетування для комунальних і приватних медзакладів однакові: пацієнт укладає декларацію з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром. Декларацію вносять в електронну систему здоров'я. Спираючись на ці дані, Національна служба здоров'я України (НСЗУ) укладає договори з медичними установами та оплачує їх послуги за встановленим тарифом. Пацієнт отримує безкоштовні  послугу, а медустанова формує свій основний чи додатковий бюджет.

ФОТО - Мережа ЛЖВ.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...