вівторок, 13 квітня 2021 р.

Захоплення довжиною в 10 років

Вікторія Косяк має вищу юридичну освіту. Закінчила Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. До цього працювала в міліції, потім керуючою справами виконавчого комітету Приютівської селищної ради, а в жовтні 2020-го була обрана депутатом Олександрійської міської ради, зараз її секретар. Разом з чоловіком Валерієм виховує 9-річного сина Ігоря. Вязанням захоплюється  10 років.

В’язати почала у 6 років. Навчила - тітка, але лише спицями і лише елементи одягу. Іграшками зайнялася у 2011-му, коли пішла у декрет, - розповідає 38-річна олександрійська майстриня Вікторія Косяк. -  Передивлялася в інтернеті різні майстер-класи та відео-уроки. Мені стало це цікаво. Саме тоді вперше взяла до рук в’язальний гачок і почала в’язати. Звичайно, спочатку іграшки були трохи примітивні. Ніяких складних конструкцій не робила. Тоді пробувала в’язати й спицями, але гачком отримується значно краще, і цікавіше. Ним легше зробити багато різних утяжок, щоб краще відтворити риси обличчя ляльки. Зробила висновок, що елементи одягу в’язати взагалі простіше, ніж окремі іграшкові деталі.

-Нитку купую тільки у інтернет-магазинах, - продовжує вона, - бо так у рази дешевше, ніж брати в Олександрії. І переважно польську, німецьку чи турецьку. Але через постійну занятість  часу на в’язання  катастрофічно не вистачає.

 

Я сама підбираю колір іграшок, вигадую різні образи, інколи використовую шаблони. Але за роки в’язання навчилася робити це просто з картин. Часто придумую дизайн сама. Багато чого залежить від настрою. Буває таке, що щось навіює і починаю в'язати. Зараз, наприклад, в’яжу колекцію жаб, і колекцію незвичайних героїв з інтернет-гри - еманхасів. Мені їх підказує мій син, навіть кольори підбирає. Але, щоб сказати, що я приділяю багато уваги кольорам, то ні. Я починаю в'язати, і це саме приходе. А інколи роблю  героїв із сучасних комп’ютерних ігор, що син радить. Він сам захоплюється моїми іграшками, хоча здавалося б - хлопчик. Звичайно, ляльками не грається, але у нього є свій символ, який я зв’язала і він завжди носить його з собою.

 

Різні іграшки я вив’язувала для родичів, знайомих, багато дарувала чи віддавала на благодійність. Різні випадки були, але кілька запам’яталося найбільше. Так, наприклад, дівчина, яка живе в Україні для своїх знайомих та друзів, які  колись емігрували в США, замовила набір з іграшок за мотивами мультику «Жил был пес». Я повністю підготувала цю колекцію і ми відправили її до США. В’язала більше місяця, бо там персонажів дуже багато, хотіла щоб були дуже схожі на мультяшних. Навіть перев’язувала. Потім туди надіслала, а вони виставили на камін і милувалися, були такі задоволенні. Цікаво та приємно було бачити їхні фото зі своїми іграшками.  

 

А була така історія, коли у Дніпрі хлопець познайомився з дівчиною, і попрохав, щоб зв’язала ляльку для неї, але схожу на нього. Хотів подарувати її на заручини. Казав, хочу зробити пропозицію і подарувати чудесну іграшку. А у тієї дівчини  була своя улюблена лялька, і він прислав мені її фото, щоб я розмір підібрала, і щоб у неї було дві схожих. Зв’язала ляльку у веснянках з рудим волоссям, як у нього. І він подарував. Вони були дуже задоволені, і я теж щаслива, адже вгодила із замовленням.

 

До всього ж, деякі іграшки колекціями я передавала на благочинність. Якісь конкурси влаштовували у Олександрійській центральній міській бібліотеці, запрошували у художню галерею, 20-ту школу, тощо. А вже на шкільних ярмарках кошти збирали діткам хворим на онко. А от останній рік таких заходів не було, бо ковід завадив, хоча всі й чекали.

Також багато іграшок я дарую знайомим, інколи в’яжу на замовлення. Кожному подобається, коли результат його праці приносить радість. Це стосується і мого захоплення. За 10 років найбільша моя в’язана колекція склала 60 іграшкових собак, які вив’язала у 2018-му. А так по країні і за кордоном розійшлися сотні й тисячі моїх м’яких іграшок.

Фото - Вікторія Косяк

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...